ტრენინგი დაიწყო საშინაო დავალების წარდგენით.ორმა მასწავლებელმა გააკეთა პრე-
ზენტაცია თავისი გეგმის და ბუკლეტის.ტრენერმა გაამახვილა ყურადღება ,როგორ შეიძლება მარტივად ჩაისვას ბუკლეტში ტექსტი და სურათები.ჩემ ელ-ფოსტაზე ბატონი
გიორგი გამოაგზავნა ბუკლეტის სხვადასხა ფორმები. მასწავლა როგორ არის შესაძლებელი პრეზენტაციისთვის Pover-Point-ში დავამატო ვიდეო.მომცა დეტალური
მითითებები,რა უნდა გავწერო პროცედურებში.ელ-ფოსტაში-drive-ზე შევქმენი საქაღალდეები:კურსის რესურსი,მოსწავლის ნიმუში,სასწავლო პროექტის დამხმარე,
პროექტის სასწავლო გეგმა,სურათები-აუდიო-ვიდეო,შეფასება. მოსწავლის შეფასებისთვის დავიწყე შევსება კითხვარის:"ვიცი,მინდა ვიცოდე ვისწავლე".
განვიხილეთ წიგნის მიხედვით,როგორ უნდა მოხდეს მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომის შეფასება,დაგეგმვა და დაიწეროს ჩეკლისტი ,მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის.
ზენტაცია თავისი გეგმის და ბუკლეტის.ტრენერმა გაამახვილა ყურადღება ,როგორ შეიძლება მარტივად ჩაისვას ბუკლეტში ტექსტი და სურათები.ჩემ ელ-ფოსტაზე ბატონი
გიორგი გამოაგზავნა ბუკლეტის სხვადასხა ფორმები. მასწავლა როგორ არის შესაძლებელი პრეზენტაციისთვის Pover-Point-ში დავამატო ვიდეო.მომცა დეტალური
მითითებები,რა უნდა გავწერო პროცედურებში.ელ-ფოსტაში-drive-ზე შევქმენი საქაღალდეები:კურსის რესურსი,მოსწავლის ნიმუში,სასწავლო პროექტის დამხმარე,
პროექტის სასწავლო გეგმა,სურათები-აუდიო-ვიდეო,შეფასება. მოსწავლის შეფასებისთვის დავიწყე შევსება კითხვარის:"ვიცი,მინდა ვიცოდე ვისწავლე".
განვიხილეთ წიგნის მიხედვით,როგორ უნდა მოხდეს მოსწავლის სავარაუდო
ნაშრომის შეფასება,დაგეგმვა და დაიწეროს ჩეკლისტი ,მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისთვის.
შთამბეჭდავი-რეფლექსია, უკეთესი, უუკეთესიიიი არ არსებობს.
ОтветитьУдалитьგისუირვებ წარმატებებს
სვეტა ყოჩაღ,ძალიან კარგი რეფლექსიები გაქვს
ОтветитьУдалитьქალბატონო სვეტლანა,რეფლექსია ამომწურავი და თანმიმდევრულია,მართლაც ძალიან კარგია!
ОтветитьУдалить