დავიწყეთ საშინაო დავალებით.გავეცანით ორი პედაგოგის:პრეზენტაციას ,ბუკლეტს და
ვიმსჯელეთ რამდენად შეესაბამება ჩეკლისტი ბუკლეტს და პრეზენტაციას.
ტრენერმა შეგვახსენა რომ პროექტის მიზნები .შედეგები უნდა იყოს შესაბამისობაში
საგნის სტანდარტან და 21საუკუნის უნარ-ჩვევებთან.პროექტის გეგმაში გავაანალიზეთ
შეფასების სტრატეგიები და ინსტრუმენტები,მივიღე კონკრეტული შენიშვნები.
ტრენერმა აგვიხსნა ,რომ ყველა სტატიას,სურათს უნდა ჰქონდეს მითითებული
საწყისი საიტი. ტრენერმა გამომიგზავნა ვებ-გვერდი(http//ict.tpdc.ge) სადაც არის
შესაძლებელი ვიდეო გაკვეთილების ნახვა. ბატონი გიორგიმ აგვიხსნა , რომ სასწავლო
პროექტის შეფასება მოხდება :პროექტის შეფასების ჩეკლისტით. დავიწყეთ დოკუმენტების ატვირთვა დრაივზე,სახლში უნდა დავასრულოთ.ტრენერმა მოგვცა
მეორე დავალება:შევავსო პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა და კოლაბორაციული
შეფასება(ინდივიდუალური პასუხისმგებლობა ჯგფში).
ვიმსჯელეთ რამდენად შეესაბამება ჩეკლისტი ბუკლეტს და პრეზენტაციას.
ტრენერმა შეგვახსენა რომ პროექტის მიზნები .შედეგები უნდა იყოს შესაბამისობაში
საგნის სტანდარტან და 21საუკუნის უნარ-ჩვევებთან.პროექტის გეგმაში გავაანალიზეთ
შეფასების სტრატეგიები და ინსტრუმენტები,მივიღე კონკრეტული შენიშვნები.
ტრენერმა აგვიხსნა ,რომ ყველა სტატიას,სურათს უნდა ჰქონდეს მითითებული
საწყისი საიტი. ტრენერმა გამომიგზავნა ვებ-გვერდი(http//ict.tpdc.ge) სადაც არის
შესაძლებელი ვიდეო გაკვეთილების ნახვა. ბატონი გიორგიმ აგვიხსნა , რომ სასწავლო
პროექტის შეფასება მოხდება :პროექტის შეფასების ჩეკლისტით. დავიწყეთ დოკუმენტების ატვირთვა დრაივზე,სახლში უნდა დავასრულოთ.ტრენერმა მოგვცა
მეორე დავალება:შევავსო პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა და კოლაბორაციული
შეფასება(ინდივიდუალური პასუხისმგებლობა ჯგფში).
Комментариев нет:
Отправить комментарий